Hirdetés

Néhány évvel ezelőtt, elindultunk hármasban, hogy felsétáljunk a biatorbágyi Nyakas-kőhöz. Előre szólok, nem találtunk oda, helyette egy szürreális élményben volt részünk, de a szó jó értelmében.  Letettük kocsinkat és a széles szekérúton elindultunk az erdő felé. Szebbnél-szebb mészkősziklák bukkantak fel útközben, néhányat meg is másztunk, szuper volt rajtuk élvezni a meleg májusi napsütést. Mediterrán hangulata van ott az erdőnek, pláne tavasszal, amikor nyílnak már a virágok, kellemes meleg szellő lengedez a kilátás pedig a sziklákról csodaszép.

Biatorbágy1

Miután kigyönyörködtük magunkat és tovább sétáltunk kezdett feltűnni, hogy eddig még senkivel sem találkoztunk. Pedig mindenhol azt olvastam, hogy hétvégén azért elég sok arra a turista. Gondoltam szerencsénk van, kifogtuk, nem kell tülekedni, majd, hogy körbenézhessünk a Nyakas-kőről. További húsz perc után már biztos voltam benne, hogy eltévedtünk, megint. Sebaj, már kezdtek kirajzolódni a hegy tetején a pincék körvonalai. Gondoltuk, ott majd kérünk útbaigazítást. Sétáltunk a pincék között, de ott sem találkoztunk senkivel. Egyszer csak megláttunk a szőlősorok között egy hölgyet. Egyből jött, hogy segíthet-e ?! Elmondtuk, hogy hová szeretnénk eljutni, mondta is, hogy nincs messze, de üljünk csak le náluk. Idegenekhez nem nagyon szeretünk bemenni, de nagyon kedves volt a néni, így bementünk. Egy pincészethez tartozó szőlőbirtok volt, ahova betévedtünk, melyet Rigó Zoltán vezet.

Utazási Tipp
    online akciós szállásfoglalás szállodák, apartmanok,wellness szállások

hild pince14 1

Egyből hozták is a pogácsát és a vizet, valamint nekem egy harmatos rozéfröccsöt, mivel az uram volt vezető beosztásban. Beszélgettünk néhány szót, majd kiment a néni, hogy dolga van a szőlőben. Ott maradtunk egyedül a pincében. Meglepődtem, hogy milyen bizodalma van a néninek ismeretlenekkel szemben. Igazán jól esett, hogy nem nézte ki belőlünk, hogy rossz szándékúak lennénk. Megettünk egy-két pogit, megittuk, amit kértünk, majd kerestük a nénit, hogy fizetni szeretnénk. Meg volt lepődve, hogy mi kiszeretnénk ezt fizetni. Azt mondta, hogy ő hívott be minket, nem gondoljuk, hogy kifizetteti velünk. Igazán kedves néni, mondtam az uramnak, ide máskor is jövünk! Mielőtt még rosszra gondolna az olvasó, fizetni is fogunk!

TravelBay.hu

UTAZÁST TERVEZEL?

TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Rengeteg szálláshely, Last Minute kedvezmények, SZÉP kártya
Booking.com, Szallas.hu
Bérautó keresés A-tól Z-ig
A legismertebb cégek egy helyen, a világ minden pontján
DiSCOVER CARS
Utasbiztosítási kalkulátor
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook oldalunk
Utazási élmények első kézből!
TravelBay FB oldal

Több, mint 2.200.000 szálláshely!

Szállodák, apartmanok, villák, és még kempingek is a világ körül. Az év bármely szakában találhat szálláshelyet a legjobb árakon.