Hirdetés

Találd meg az igényeidnek megfelelő utasbiztosítást

EUB utasbiztosítás

Januári „nyaralásunk” második napján csak is a tengernek szenteltük a napunkat, hiszen többek között ezért tértünk vissza Egyiptomba.

Mi a 2020-as évet „nyaralással” indítottuk. Mint utóbb kiderült, igen jól tettük!

Ez a második karácsony, amit itt töltünk az USA-ban, egészen pontosan Észak-Karolinában. Maga a karácsony mindössze egynapos, csak a 25-e számít hivatalosan ünnepnapnak.

A világ legnagyobb ajándékboltja – hirdeti a felirat a Sahara és a Las Vegas Boulevard kereszteződésében. Az első utak alkalmával, ha már arra jár az ember, csábítást érez a mütyürök közötti elidőzésre és a sikerélményre, amit akkor érzünk, ha a millió csiribiri között sikerül találni 10-20 centtel olcsóbbat, mint a kaszinóban, ahol lakunk.

Az adventi időszakban nincs is jobb, mint egy hangulatos város látványos fényfüzérekkel díszített főterén, történelmi épületek között, kezünkben illatos forralt borral vagy punccsal teli bögrét szorongatva, girlandokkal díszített vásáros bódék között bóklászni, válogatni a kézműves termékek sokaságában!

A térségben kirándulva különleges világokat ismerhetünk meg. A három M túra:   Monemvaszia a Monstrum, Mystras a Monostor város, Mani a Megfoghatatlan.  Megmutatom Görögország kevésbé ismert arcát. Tartsatok velem, nem fogjátok megbánni!

Ha nem csalnak az emlékeim, két éve körülbelül ilyenkor utaztunk el párommal egy egynapos gráci adventi útra. Mivel Ausztria az egyik kedvenc országom, így izgatottan készültem az útra – szerencsére Zágráb és Bécs után Grác adventi hangulata sem okozott kellemetlen csalódást!

Egy nagyon kedves ismerősöm Kassáról származik, aki úgy másfél évvel ezelőtt felajánlotta, mi lenne, ha egyszer meglátogatnánk őt és a családját a Felvidéken. Mivel imádunk utazni, így barátomat nem sokat kellett győzködni, hogy látogassunk el az ősz folyamán valamikor Kassára.

Ebben az évben sajnos a szilveszter sem lesz olyan, mint máskor, hiszen nem nagyon lesz lehetőségünk kimozdulni itthonról. Két éve azonban Krakkóban szilvesztereztünk, így most ezeket az életre szóló élményeket szeretném feleleveníteni. Az előző cikkben már beszámoltam krakkói szilveszterem első feléről, erről itt olvashattok!

Ebben az évben sajnos a szilveszter sem lesz olyan, mint máskor, hiszen nem nagyon lesz lehetőségünk kimozdulni itthonról. Két évvel ezelőtt viszont Krakkóban szilvesztereztünk, így most ezt az életre szóló élményt szeretném feleleveníteni.

Friss élményekkel gazdagodtam, most december elején. Becses születésnapomra készülve, még októberben, arra gondoltunk, hogy egy étteremben zenés vacsorával ünnepeljük meg, hogy Krisztusi korba léptem. Sajnos a Covid ezt is keresztbe húzta, így azt kértem, hogy születésnapomhoz közeli hétvégén menjünk a Balatonra.

A következő évi utazásunkat tervezgetve a neten botlottam bele ebbe a fantasztikus szilveszteri ajánlatba. Egyből beleszerettem. Ausztrián eddig vagy csak átutaztunk, vagy 1-1 napos bécsi városnézésen voltunk együtt a férjemmel. Ideje volt már egy olyan utazásnak is, amikor az ország belsejében is szétnézünk.

Na vajon miről álmodik a lány, ha már a fehér lovon érkező jóképű herceg, a hófehér menyasszonyi ruha és a templomi esküvő témát ezerszer is kitárgyalta a barátnőivel?

Volt egy elképzelésem a kínai emberekről. Az eddigi itthoni tapasztalataim alapján mufurcnak, nyomulósnak, kiabálósnak tartottam őket. Amikor viszont a saját országukban találkoztam velük, a mufurcból szégyenlőssé, a nyomulósból igyekvővé, a kiabálósból dallamos beszédűvé váltak.

TravelBay.hu

UTAZÁST TERVEZEL?

TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Rengeteg szálláshely, Last Minute kedvezmények, SZÉP kártya
Booking.com, Szallas.hu
Bérautó keresés A-tól Z-ig
A legismertebb cégek egy helyen, a világ minden pontján
DiSCOVER CARS
Utasbiztosítási kalkulátor
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook oldalunk
Utazási élmények első kézből!
TravelBay FB oldal

Több, mint 2.200.000 szálláshely!

Szállodák, apartmanok, villák, és még kempingek is a világ körül. Az év bármely szakában találhat szálláshelyet a legjobb árakon.